Skip to main content
Організація змагань

Як залучити більше учасників на марафон: три поради для організаторів

Ви вкладаєте в  організацію забігу багато часу та сил, щоб все пройшло бездоганно. Ретельно продумуєте маршрут, забезпечуєте якісний хронометраж і створюєте комфортні умови для учасників. Але як зробити так, щоб на старт вийшло якомога більше бігунів? Сьогодні розповідаємо, на що звернути увагу, щоб залучити більше учасників.

Плануйте подію так, щоб зацікавити спортсменів

Кожен крок повинен орієнтуватись на бігуна та його комфорт.

  • Місце проведення. Оберіть локацію з комфортним доїздом як для авто, так і для громадського транспорту.
  • Бігова траса. Переконайтесь, що покриття безпечне. Уникайте ожеледиці, мокрого асфальту, піску чи гравію — це нестійкі й травматичні поверхні. Також перевірте, чи немає на дистанції марафону перешкод: великого каміння, сміття або несподіваних перекриттів.
  • Реєстрація. Зробіть процес реєстрації максимально простим. Використовуйте зручну онлайн-форму без зайвих запитань, щоб учасники могли зареєструватися за лічені хвилини. Додайте автоматичну e-mail розсилку з нагадуваннями та організаційними деталями. Якщо участь платна, забезпечте онлайн-оплату, щоб уникнути зайвих клопотів для бігунів.
  • Спонсори та партнери. Залучайте бренди, які дійсно цікаві бігунам. Це може бути спортивне харчування, екіпірування, фітнес-аксесуари або навіть сервіси для відновлення після забігу. Домовтесь про корисний подарунковий мерч, який не загубиться на полиці: екосумки, багаторазові пляшки для води, протеїнові батончики.

Компанія IKS встановлює систему онлайн реєстрації учасників забігу на вашому сайті або використовує для цього власні ресурси

Спортсмени реєструються на марафони, де турбуються про їхню безпеку та створюють необхідні зручності.

Просувайте марафон у соцмережах

Щоб усі дізнались про вашу подію та її переваги, потрібно надати їй розголосу. Найефективніший інструмент — це соціальні мережі.

  • Створіть офіційний акаунт спортивного заходу. Розкажіть про програму, команду організаторів, показуйте підготовку в сторіс.
  • Залучіть спортивного інфлюєнсера. Запросіть його взяти участь у забігу та ділитися підготовкою в соцмережах. Він може розповісти про переваги події, дати поради новачкам або відповісти на найпоширеніші запитання.
  • Додайте інтерактивності. Щоб аудиторія відчула себе причетною, запустіть флешмоб, до якого кожен зможе долучитись. Наприклад, придумайте хештег для публікації фото у спортивній формі вашого корпоративного кольору, відео тренувань чи кумедного досвіду на марафонському бігу.

Соціальні мережі — це ваш головний інструмент для залучення бігунів і формування спільноти навколо події. Використовуйте їх активно, маркетинг-просування марафону допоможе зібрати ще більше учасників!

Створіть впізнаваний бренд вашого марафону

Чим яскравіший імідж спортивного заходу, тим більше учасників він приваблює. Брендовані змагання запам’ятовуються краще, викликають більший інтерес і формують спільноту бігунів, які повертатимуться до вас знову.

  • Дотримуйтесь стилю. Визначте фірмові кольори, логотип та ключові елементи дизайну, які будуть впізнаваними — від соцмереж до фінішної арки. Узгодьте це з командою та використовуйте на всіх майбутніх заходах.
  • Додавайте практичних, а не декоративних деталей. Спортсмени оцінять намети для відпочинку із захистом від сонця та дощу, багаторазові пляшки з водою чи точки з безкоштовним Wi-Fi. Це зробить марафон комфортнішим та підвищить його рівень.
  • Учасники марафонів часто колекціонують брендовані сувеніри. Наприклад, аксесуари для кросівок. Зображення з Pinterest.com

    Забезпечте розваги для вболівальників. Чим більше глядачів — тим престижніший забіг. Додайте інтерактив: встановіть фотобудку, яка друкуватиме зображення з датою та вашим лого, проведіть розіграш в колаборації зі спонсорами. Що більше публіки прийде, то престижнішим забіг буде для спортсмена.

Спортивні змагання — це більше, ніж біг марафону. Це нові досягнення і приємні спогади. Подбайте про позитивні емоції, і учасники обовʼязково оцінять захід. А якщо потрібна допомога з обладнанням, звертайтесь до IKS — організуємо все на вищому рівні.

Ivan Kachkivskyi

Author Ivan Kachkivskyi

More posts by Ivan Kachkivskyi