Skip to main content

Положення

НАПІВМАРАФОН VINNYTSIA RUN-2025

1 червня та 7 вересня

  1. МЕТА ТА ЦІЛІ ПРОВЕДЕННЯ ЗАБІГУ

НАПІВМАРАФОН VINNYTSIA RUN  1 ЧЕРВНЯ – 7 ВЕРЕСНЯ

  • Збір на дрони для ЗСУ.
  • Популяризація міста Вінниці як міста здорових, сучасних, усміхнених людей.
  • Патріотичне виховання громадян.
  • Залучення громадян  до здорового способу життя, формування здорової, сильної, сучасної, свідомої  української нації через заняття спортом.
  • Популяризація бігу у місті Вінниця та в Україні.
  • Виявлення найшвидших бігунів
  1. ОРГАНІЗАТОРИ

Організатор змагань – Вінницька обласна федерація триатлону.

Організацію суддівства змагань і контроль щодо дотримання норм та вимог проведення змагань із забігу здійснює Вінницька обласна федерація триатлону ГО «VFT» залучаючи професійних суддів та фахівців з легкої атлетики а також професійну команду хронометражу.

  1. Спортивний директор змагань, головний суддя – Руслан Кобялко – 0968526936
  2. Організатор змагань – Гальчинський Андрій – 0674320408
  3. Головний хронометрист, реєстрація – Качківський Іван – 0967207498
  4. Головний секретар змагань/реєстрація – Почапська Софія – 0983056256
  1. МІСЦЕ ТА ЧАС ПРОВЕДЕННЯ

Місце проведення: Спортивне стартове містечко, старт та фініш, Україна, м. Вінниця,  площа Калічанська, центральний вхід у парк Миколи  Леонтовича. Арка.

Дата і час проведення змагань:

  • 1 червня 2025 року  з 7:00 до 15:00.
  • 7 вересня 2025 року з 7:00 до 15:00.

Детальніше  програми заходів будуть пізніше.

  1. ДИСТАНЦІЇ ЗМАГАНЬ.

4.1. Змагання пройдуть  на наступних дистанціях:

  • 1 км, 3 км, 5 км ,10 км,  21км.

4.2.  На дистанціях  10 та 21 км відбудуться заліки у наступних вікових категоріях:

  • Чоловіки: 18-29, 30-39, 40-49, 50+ .
  • Жінки: 18-29, 30-39, 40-49,  50+.
  • Абсолютний залік на  дистанціях 1 км, 3 км, 5 км.  

4.3. Дитячі забіги.

  • На дистанціях 200 та 400 метрів.

4.4 Забіги Ветеранів дистанції 400-1000 метрів. Детальніше інформація буде пізніше.  

  1. МАРШРУТИ ТРАСИ ЗМАГАНЬ

5.1 Маршрут НАПІВМАРАФОНУ  VINNYTSIA RUN – 2025 1 червня та 7 вересня  буде проходити по центральним міста Вінниці. (ДИВИСЬ СХЕМУ) Додатково маршрути кожної дистанцій буде оприлюднено пізніше.

6.УМОВИ УЧАСТІ РЕЄСТРАЦІЯ  

6.1. Кожен  учасник змагань має пройти своєчасну реєстрацію.

6.2. Реєстрація проходить на сайті  змагання.

Електронна реєстрація учасників на забіг 1 червня відкрита з 1.02.2025 року по 28.05.2025 року (за наявності вільних слотів). Реєстрація в день змагань не проводиться .

Електронна реєстрація учасників на забіг 7 вересня  відкрита з 1.02.2025 року по 28.05.2025 року у разі ПАКЕТНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ(за наявності вільних слотів).

Далі реєстрація на 7 вересня  продовжиться  до 4 вересня включно.

Реєстрація в день змагань не проводиться .

Організатор змагання має право призупинити або повністю закрити реєстрацію без попередження в разі досягнення ліміту учасників. Учасник вважається зареєстрованим, якщо він заповнив заявку та сплатив стартовий внесок.

6.3. Реєстраційний внесок, сплачений учасником змагання, не підлягає поверненню ні за яких обставин, зокрема, але не виключно: якщо учасник змагання не може взяти участі у змаганні, завершити обрану дистанцію, не вкладається в установлений ліміт часу, а також якщо учасник дискваліфікований або змагання скасовано  через форс-мажорні обставини тощо.

6.4. Реєстрація учасника анулюється, якщо під час реєстрації ним були надані неточні та/або помилкові дані. У разі анулювання реєстрації грошові кошти не повертаються. Оплачена реєстрація не може бути відмінена. Стартовий внесок не повертається.

6.5. Стартові пакети учасника видаються згідно за програмою змагань в визначеному місті за день до змагань. Місце та час видачі стартових пакетів буде в програмі змагань  і висвітлено на ресурсах організатора та Telegram-каналі.

Стартові пакети видаються особисто учаснику змагань при пред’явлені документа, який посвідчує особу.

  1. СТАРТОВІ ПАКЕТИ

21 КМ . СТАРТОВИЙ ПАКЕТ УЧАСНИКА ВКЛЮЧАЄ:

  • медаль фінішера (медаль видається в разі подолання всієї дистанції та ліміту часу 3 години);
  • стартовий номер учасника;
  • електронний чіп для реєстрації результату, закріплений на стартовому номері;
  • карта маршруту;
  • роздягальні та камери схову;
  • пункти гідратації та харчування протягом маршруту та на фініші;
  • фотографії після забігу;
  • музична підтримка протягом траси;
  • сертифікати на знижки від партнерів;
  • робота суддів;
  • медичний супровід.

10 КМ . СТАРТОВИЙ ПАКЕТ УЧАСНИКА ВКЛЮЧАЄ:

  • медаль фінішера (медаль видається в разі подолання всієї дистанції та ліміту часу одна година сорок хвилин);
  • стартовий номер учасника;
  • електронний чіп для реєстрації результату, закріплений  на стартовому номері;
  • карта маршруту;
  • роздягальні та камери схову;
  • пункти гідратації та харчування протягом маршруту та на фініші;
  • фотографії після забігу;
  • музична підтримка протягом траси;
  • сертифікати на знижки від партнерів;
  • робота суддів;
  • медичний супровід.

5 КМ.  СТАРТОВИЙ ПАКЕТ УЧАСНИКА ВКЛЮЧАЄ:

  • медаль фінішера (медаль видається в разі подолання всієї дистанції );
  • стартовий номер учасника;
  • електронний чіп для реєстрації результату, закріплений на стартовому номері;
  • карта маршруту;
  • роздягальні і камери схову;
  • пункти гідратації та харчування протягом маршруту та на фініші;
  • фотографії після забігу;
  • музична підтримка протягом траси;
  • сертифікати на знижки від партнерів;
  • робота суддів;
  • медичний супровід.

3 КМ.  СТАРТОВИЙ ПАКЕТ УЧАСНИКА ВКЛЮЧАЄ:

  • медаль фінішера (медаль видається в разі подолання всієї дистанції ).
  • стартовий номер учасника
  • електронний чіп для реєстрації результату, закріплює ця  на стартовий номер.
  • карта маршруту
  • роздягальні і камери схову
  • пункти гідратації та харчування протягом маршруту та на фініші.
  • фотографії після забігу
  • музична підтримка протягом траси
  • сертифікати на скидки від партерів
  • робота суддів
  • медичний супровід

1 КМ.  СТАРТОВИЙ ПАКЕТ УЧАСНИКА ВКЛЮЧАЄ:

  • медаль фінішера (медаль видається в разі подолання всієї дистанції);
  • стартовий номер учасника;
  • електронний чіп для реєстрації результату, закріплений  на стартовому номері;
  • карта маршруту;
  • роздягальні і камери схову;
  • пункти гідратації  на фініші;
  • фотографії після забігу;
  • сертифікати на знижки від партнерів;
  • робота суддів;
  • медичний супровід.

ДИТЯЧІ ЗАБІГИ:

  • стартовий номер учасника;
  • роздягальні і камери схову;
  • фотографії після забігу;
  • робота суддів;
  • медичний супровід.

ЗАБІГИ ВЕТЕРАНІВ:

Інформація буде пізніше на ресурсах організатора.

  1. НАГОРОДЖЕННЯ ПРИЗЕРІВ

8.1. Нагородження дистанція 21 км

Призовий фонд абсолютного заліку (чоловіки, жінки):

  • 1 місце – 10 000 грн
  • 2 місце – 7 000 грн
  • 3 місце –  5 000 грн
  • Пам’ятні статуетки. Подарунки від партнерів.
  • Нагороджені в абсолютному заліку не беруть участі у нагородженні по вікових категоріях.

Нагородження по вікових категоріях (21 км)

  • Переможці у вікових категоріях визначаються шляхом  обрання трьох найшвидших  результатів  у наступних вікових групах:
  • Чоловіки: 18-29, 30-39, 40-49, 50+ .
  • Жінки: 18-29, 30-39, 40-49, 50+ .
  • Нагородження проводиться за 1, 2, 3 місця пам’ятними статуетками та подарунками  від партнерів.

8.2Нагородження по вікових категоріях (10  км)

Призовий фонд абсолютний заліку (чоловіки, жінки):

  • 1 місце – 5 000 грн
  • 2 місце – 3 000 грн
  • 3 місце –  2 000 грн
  • Нагороджуються пам’ятними статуетками призами від партнерів.
  • Нагороджені в абсолютному заліку не беруть участі у нагородженні по вікових категоріях.
  • Переможці у вікових категоріях визначаються шляхом обрання трьох найшвидших  результатів  у наступних вікових групах:
  • Чоловіки: 18-29, 30-39, 40-49, 50+ .
  • Жінки: 18-29, 30-39, 40-49, 50+ .
  • Нагородження проводиться за 1, 2, 3 місця пам’ятними статуетками та подарунками від партнерів.

8.3. Нагородження  на дистанціях  5км

Абсолютний залік (чоловіки, жінки):

  • Нагородження проводиться за 1, 2, 3 місця пам’ятними статуетками та подарунками від партнерів.

8.4. Нагородження на дистанціях 3км.

Абсолютний залік (чоловіки, жінки):

  • Нагородження за 1, 2, 3 місця пам’ятними статуетками та подарунками від партнерів.

8.5. Нагородження на дистанціях 1 км

  • Кожен  учасник отримує медаль фінішера.
  1. СТАРТОВІ ВНЕСКИ

Стартовий внесок на

НАПІВМАРАФОН  VINNYTSIA RUN 2025 – 1 червня та 7 вересня.

  •  1 км – 500 грн  (50 слотів)
  •  3 км – 600 грн (100 слотів)
  • 5 км –  900 грн (25 слотів),   1100 грн (100 слотів ),  1250 грн (25 слотів)
  • 10 км –  1000грн (30 слотів), 1200 грн (130 слотів ),  1350 грн (40 слотів )
  • 21 км –  1100 грн (20 слотів), 1250 грн  (50 слотів),  1450 (30  слотів)

Дитячий забіг

  • 200метрів – 300 грн  4-6 років
  • 400 метрів – 300 грн  7-9 років
  • 1000 метрів – 10 років та вище

Стартовий внесок

На  участь у  ДВОХ  ЗАХОДАХ  1 ЧЕРВНЯ 7 ВЕРЕСНЯ .

НАПІВМАРАФОН  VINNYTSIA RUN 2025 .

  • 1 км – 800 грн  (50 слотів)  внесок на два заходи 1 червня 7 вересня.
  • 3 км – 1100 грн (50 слотів) внесок на два заходи 1 червня 7 вересня.
  • 5 км –  1600 грн (60 слотів)   внесок на два заходи 1 червня 7 вересня.
  • 10 км –  1800 грн (80 слотів) внесок на два заходи 1 червня 7 вересня.
  • 21 км –  2000 грн (60 слотів ) внесок на два заходи 1 червня 7 вересня.

Пільгові категорії

Для бігових клубів надається знижка 10 % на другу та третю хвилю підняття ціни. Скидка надається при умові реєстрації від клубу від 5 осіб.   Щоб отримати промокод керівник клубу надає список учасників  на пошту організаторів  із зазначенням  «Клубна реєстрація. Назва клубу» .  vft.vin.ua@gmail.com

Пільгова реєстрація  для військовослужбовців , учасників бойових дій та учасників війни, АТО надається знижка на реєстрацію – 50%

Для  отримання  промокоду учаснику необхідно оформити індивідуальну заявку, написавши листа на адерсу  vft.vin.ua@gmail.com із зазначенням і «Пільгова категорія. Дистанція. Прізвище та ім’я» та прикріпити  копію документа підтверджуючого пільгову реєстрацію.

Видача пільгових пакетів проводиться після пред’явлення учасником документу посвідчення. У разі відсутності або невідповідності даних, стартовий пакет учасника не видається а реєстрація скасовується без компенсації коштів.

10 ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ

Програма/Таймінг змагань  буде опублікована додатково на всіх офіційних джерелах організації.

11 ПРАВИЛА ЗМАГАНЬ

11.1 У цьому Положенні   використовуються такі визначення:

11.2. Забіг , Змагання – захід, який проводиться Організатором.

11.3. Учасники Змагання – фізичні особи – громадяни України, іноземні громадяни відповідного віку, фізично здатні подолати обрану дистанцію Змагання.

11.4. Організатор Змагання –  Громадська організація «Вінницька обласна федерація триатлону»,  яка діє згідно зі статутом та статутними завданнями.

11.5. Правила – дані Правила і Положення, умови, які визначають умови участі у змаганнях. Правила діють на правах договору між Організатором та учасником стосовно конкретного заходу, на участь у якому зареєструвався учасник. Реєстрація на участь у заході в порядку, визначеному Організатором, є прийняттям учасником цих Правил і загальних умов у повному обсязі. Про що учасник повідомляє організатора шляхом підписання документа «ВІДМОВА ВІД ПРИТЕНЗІЙ/Відмова від відповідальності.»

11.6. Зона старту/фінішу — зона, розташована перед лінією старту/фінішу. Доступ в зону старту/фінішу мають тільки учасники, Організатори та персонал, який обслуговує захід.

11.7. Офіційний старт — момент подачі команди стартувати окремому учаснику або декільком учасникам, які стартують разом. Час офіційного старту визначається Організаторами.

11.8. Закриття зони старту — час, після якого учасник забігу не допускається в зону старту й на дистанцію. Час закриття зони старту визначається Організатором.

11.9. Закриття зони фінішу — час, після якого результат учасника, який прийшов до фінішу, не зараховується. Час закриття зони фінішу визначається Організатором.

11.9.1. Офіційний час — час з моменту подачі команди стартувати окремому учаснику або декільком учасникам, які стартують разом, до моменту, коли учасник Змагання перетнув лінію фінішу.

11.9.2. Справжній час — час з моменту, коли учасник Змагання перетнув лінію старту, до моменту, коли учасник Змагання перетнув лінію фінішу.

11.9.3. Умови участі – документ, в якому можуть додатково міститись важливі повідомлення щодо змагань.

11.9.4. Таймінг змагань – документ, в якому погодинно і похвилинно визначено проведення змагань.

11.9.5. Відмова від претензій – документ, який підписує кожен учасник, де визначено відмову від будь-яких претензій до організатора змагань від учасника.

12 ПРАВИЛА ПРОХОДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЇ БІГ

12.1. З маршрутом бігового етапу можна ознайомитися на офіційних сторінках змагань у мережах Facebook,  Instagram та Telegram-каналі.  Маршрут прокладено в м. Вінниця по вулицям міста (дивись схему маршрутів).

12.2. Дорожнє покриття бігового етапу складається з асфальту. Рельєф  траси з  перепадом висот.

12.3. На біговому етапі передбачені пункти гідратації (дивись СХЕМУ ЗМАГАНЬ).

12.4. Біговій етап спортсмени можуть долати бігом або пішки. Забороняється використання будь-яких механічних транспортних засобів (роликів, велосипедів, самокатів тощо).

12.5. На біговому етапі номер учасника повинен бути розташований спереду, щоб бути видимим суддям і волонтерам. Закріплюється за допомогою шпильок  і видається  в стартовому пакеті.

12.6. Заборонено перебування на біговому етапі з оголеним торсом.

12.7. Допомога від глядачів заборонена.

12.8. Обов’язково потрібно повідомляти суддів про схід з дистанції.

  1. ОФІЦІЙНІ ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ

Офіційна інформація про захід розміщується та є офіційною на сторінках Вінницької обласної федерації триатлону в Instagram, Facebook, Telegram-каналі та інших визначених організатором ресурсах.

За інформацію на інших інформаційних ресурсах, Оргкомітет змагань відповідальності не несе.

  1. ФОРС МАЖОР

14.1. До форс-мажору  відносяться погодні умови: злива, град, повітряної тривоги,  та інше.

14.2. У разі зливи, дощу змагання відбудеться  за рішенням  організатора змагань.

У РАЗІ ФОРС МАЖОРУ ПІД ЧАС ЗМАГАНЬ ОРГАНІЗАТОР ЗАЛИШАЄ ЗА СОБОЮ ПРАВО ЗМІНЮВАТИ СТАРТИ ТА ФІНІШІ БУДЬ-ЯКИХ ДИСТАНЦІЙ НА ЗМАГАННІ ЗАДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ УЧАСНИКІВ.

У разі повітряної тривоги організаційний комітет прийме рішення щодо призупинення та/або продовження проведення змагань.