Competitions

Маркетинг для просування спортивних змагань

Спортивний маркетинг — це комерційна реклама компаній на спортивному майданчику. Головним вигодонабувачем часто вважають спонсора, але це не завжди так. Організатори змагань теж отримують вигоди від такої реклами.

На маркетинг спортивного заходу впливає чотири складові:

  1. Глядачі;
  2. Учасники;
  3. Комерційні фірми-спонсори;
  4. ЗМІ.

Розглянемо кожну з них окремо.

Про глядачів

Глядачі — це головні споживачі в рекламному процесі. Саме від їх зацікавленості залежить успіх спортивних заходів. Глядачі можуть спостерігати за змаганнями двома способами: відвідують їх особисто або дивляться відеотрансляцію. Сьогодні збільшується швидкими темпами саме телеаудиторія. Тому організаторам варто розглянути онлайн-трансляції як дієвий спосіб залучити широку публіку та просунути свій захід.

Про учасників

Професійні спортивні заходи збирають більше глядачів, якщо в них беруть участь елітні учасники. Це – дієвий маркетинговий хід, тому що кожний іменитий спортсмен має фанатів, що поповнять глядацькі трибуни. Але організатор також має враховувати супутні витрати на запрошених «зірок».

Яскравим прикладом «ефекту елітного учасника» є перехід зірки футболу Кріштіано Роналду до спортивного клубу Аль-Наср. Кількість підписників на інстаграм сторінці клубу зросла на 10 мільйонів.

Про спонсорів

Третя складова маркетингу у спорті — це компанії, які спонсорують змагання. Вони бажають асоціюватися з тією чи іншою спортивною подією, тому готові виступати партнерами та платити кошти. Таким чином спонсори покращують свій імідж та привертають до себе увагу. Організатори також отримують вигоди від такого партнерства, адже популяризують свій захід серед аудиторії бренду.

Наприклад, торговельна мережа стала генеральним спонсором марафону. Компанія не просто рекламувала захід, а й посприяла суттєвому розширенню кола учасників шляхом залучення пенсіонерів та людей з інвалідністю.

Про ЗМІ

Важко переоцінити вплив засобів масової інформації на маркетингову складову змагань. Саме ЗМІ забезпечують комунікацію між організаторами, учасниками, глядачами та спонсорами. Оголошення про захід розміщують на офіційних сторінках спонсорів, в соціальних мережах, іноді у друкованих виданнях на спортивну тематику. Реклама по телебаченню або радіо теж залишаються дієвими засобами охоплення аудиторії.

Проведення спортивних змагань — це робота, що потребує комплексного підходу та високого рівня кооперації між організаторами. Команда IKS® допоможе з проводенням різних видів спортивних змагань, використовуючи саме ці принципи. Щоб отримати консультацію стосовно партнерства — звертайтесь до наших менеджерів.

Ivan Kachkivskyi

Author Ivan Kachkivskyi

More posts by Ivan Kachkivskyi